Ti pogoji poslovanja, objavljeni na spletni strani hagolights.si pod rubriko Pogoji poslovanja (v nadaljevanju: »pogoji poslovanja«) določajo pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani hagolights.si ki je dostopna na povezavi http://www. hagolights.si (v nadaljevanju: »spletna stran«) in jo upravlja družba S-POINT d.o.o., Prečna pot 10, 1410 Zagorje ob Savi (v nadaljevanju: »ponudnik«). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
»Kupec« ali »uporabnik« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani Hagolights oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov ponudnika.
Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.
Pred nakupom preko spletne strani, je pomembna seznanitev z naslednjimi rubrikami:
- splošni pogoji,
- dostava in plačilo
- politika piškotkov ter
- politika zasebnosti, ki se nanaša na varstvo zasebnosti in osebnih podatkov kupca.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Kupec ali uporabnik jamči z nakupom, da je starejši od 18 let.
Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo kupca o spremembi ustrezno in pravočasno obvestikli prodajni svetovalci iz klicnega centra.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Prav tako bo kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da nas konktaktira:
- preko elektronskega naslova: [email protected] (jezik komunikacije naj bo slovenščina ali angleščina; uporabniki naj pošljejo elektronsko sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave) ali
- preko telefonske številke 068 168 605.
1. Informacije o ponudniku
Ponudnik in njegov naslov S-POINT d.o.o., Prečna pot 10, 1410 Zagorje ob Savi
Matična številka: 9033475000
Identifikacijska številka za DDV:SI70304068
Vpisan v: Sodni register Okrožnega sodišča v Trbovljah, dne 4. 1.2022.
2. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko kupec po oddaji spletnega naročila dobi potrditev po elektronski pošti.
3. Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim, a ne dokončno potrjenim naročilom, lahko kupec sporoči po telefonu ali pošlje elektronsko sporočilo kot odgovor na elektronsko sporočilo »Podatki o vašem naročilu«, ki ste ga prejme ob oddaji naročila.
4. Podatki o dostavi in strošek dostave
Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 4 do 5 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Izdelki, ki niso na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 10 do 15 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje.
Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Strošek dostave izdelkov je odvisen od vrednosti nakupa in sicer:
– za nakupe do 50€ je poštnina 7,99€
– za nakupe od 50,01€ do 150€ je poštnina 5,99€
– za nakupe nad 150€ je poštnina brezplačna.
5. Plačilni pogoji
Plačilo za katerokoli naročen izdelek lahko kupec opravi na sledeče načine: s kreditno kartico Visa/mastercard (preko sistema Stripe), po predračunu in po povzetju.
5.1. Plačilo po povzetju
Naročene izdelke kupec lahko plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na svoji lokalni pošti.
5.2. Pravne osebe – plačilo po predračunu
V primeru naročila izdelkov s strani pravnih oseb se plačilo izvede po izdanem predračunu in izdelke dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.
6. Postopek nakupa
- korak – Vaša košarica
Na spletni strani www.hagolights.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se kupcu (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.
Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice lahko to stori s klikom na znak »X«, ki se nahaja skrajno desno v vrstici pri izdelku. Če želi dodati še kakšen izdelek v košarico, to stori s klikom na katerokoli kategorijo v spletni trgovini.
Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. V kolikor ima kupec promocijsko geslo/kodo za popust le-to vnese v okenček, kjer je navedeno »koda kupona« in jo potrdi s klikom na povezavo »Unovči kupon«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon/kodo. Uporaba posebne promocijske kode/gesla (poslanega stranki po elektronski pošti ali preko oglaševalskih kanalov) velja izključno pri nakupu na spletu. Nato s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« potrdi izbiro izdelkov v nakupovalni košarici in nadaljuje z naslednjim korakom potrebnim za oddajo naročila.
- korak – Podatki plačnika
Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke (spol, ime, priimek, država, naslov, tel. številko, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati mora vsaj eno veljavno telefonsko številko.
Če se želi kupec vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika. Vnesene podatke potrdi s klikom na gumb »Nadaljuj« in tako nadaljuje na naslednji korak, potreben za oddajo naročila.
- korak – Dostava na drug naslov
Kupec lahko izbere možnost dostave na drug naslov. To naredi tako, da na blagajni v polje »opombe naročila« vpiše svoje želje.
Če se želi vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika . S klikom na gumb »Nadaljuj« nadaljuje na naslednji korak.
- korak – Način plačila
Kupec izbere način plačila, ki je ponujen v polju »Izberite način plačila«.
Če se želi vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika. S klikom na gumb »Kupite sedaj« se vaše naročilo zaključi.
Če je bilo sporočilo o oddaji naročila uspešno posredovano, se bo kupcu na spletni strani izpisal tekst ”Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.”. Poleg tega bo kupcu na elektronski naslov, ki ga je vnesel pri oddaji naročila, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.
- korak – Potrditev naročila in odstop od naročila pred dostavo
Po oddaji naročila bo kupec na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejel elektronsko pošto s podrobnostmi oddanega naročila skupaj z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Z omenjenim elektronskim sporočilom bo kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnikoli dodatnih informacij kontaktira preko telefona ( 068 168 605 ) ali preko elektronske pošte ([email protected]).
Če bo kupec želel po potrditvi naročila preklicati naročilo, bo lahko to storil vse do takrat, ko naročeni izdelki ne bodo odposlani, in sicer po telefonu, s klicem na telefonsko številko (068 168 605) ali preko elektronske pošte ([email protected]).
- korak – Odprema izdelkov
V dogovorjenem roku pripravimo izdelke za odpremo ter ga odpošljemo na kupčev naslov. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v točki 4 pogojev poslovanja, bomo kupca obvestili preko telefona, elektronske pošte ali navadne pošte.
7. Nakupna pogodba
Nakupna pogodba je sklenjena, ko kupec ob dostavi izdelkov s podpisom potrdi sprejem izdelkov.
Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.
Ponudnik bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter kupcu posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo kupec pridobi ob nakupu je v domeni slednjega, ponudnik pa iz tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.
8. Identifikacija strank ob prevzemu izdelkov
Mi oziroma naša pooblaščena dostavna služba si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da lahko izročimo izdelke pravemu naročniku.
9. 15-dnevni odstop od nakupa
Vsak kupec ima pravico, da nam skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo, trenutno določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 15 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena ZVPot) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelek oziroma izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Potrošnik o odstopu od nakupa in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko številko 068 168 605 ali pisno na elektronski naslov: [email protected] oziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najdete tu. V primeru odstopa prek obrazca mora obrazec posredovati na naslednji naslov: S-POINT d.o.o., Prečna pot 10, 1410 Zagorje ob Savi.
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od nakupa, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od nakupa;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od nakupa, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od nakupa;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od nakupa.
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 068 168 605 ali pisno na elektronski naslov [email protected]).
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 068 168 605.
10. Obdelava osebnih podatkov
Osebni podatki se obdelujejo skladno s politiko zasebnosti politiko zasebnosti.
11. Reševanje reklamacij
V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas lahko kontaktira na naslednji način:
- preko elektronskega naslova: [email protected] ali
- pokliče na telefonsko številko 068 168 605.
Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešujemo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00, na telefonski številki 068 168 605.
12. Odgovornost za napake in garancija
Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. V primeru uveljavljanja stvarne napake nas prosim kontaktirajte po telefonu (068 168 605) ali elektronski pošti: [email protected].
12.1. Stvarne napake
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali S-POINT d.o.o..
12.2. Uveljavljanje stvarnih napak
Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov [email protected] ali osebno v katerikoli maloprodajni enoti podjetja, kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- odpravili napako na izdelku
- povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- povrnili celotni plačani znesek
- V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo najkasneje v roku 8 dni pisno odgovorili.
12.3. Garancija
V skladu z zakonsko obveznostjo podjetje S-POINT d.o.o. za izdelke, določene s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, daje enoletno garancijo za brezhibno delovanje. Morebitna daljša garancijska doba je razvidna iz garancijskega lista.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri dajalcu garancije. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k izdelku. Garancijo je mogoče uveljavljati z izpolnjenim garancijskim listom oziroma ob predložitvi računa ali drugega dokumenta iz katerega izhaja datum izročitve izdelka, v skladu z veljavno potrošniško zakonodajo. Če napake na izdelku ne bodo odpravljene v roku 45 dni od dneva prejema zahteve za odpravo napak, bo podjetje izdelek brezplačno zamenjalo z enakim, novim in brezhibnim blagom. Potrošnik ima po izteku garancije za izdelke pravico do popravila, vzdrževanja blaga, nadomestnih delov in priklopnih aparatov še 3 leta po preteku garancijskega roka.
13. Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
14. Uporaba prava in pristojnost
Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani, in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Podjetje S-POINT d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 068 168 605 ali pošljite elektronsko sporočilo na [email protected] ali nam pišite na naslov S-POINT d.o.o., Prečna pot 10, 1410 Zagorje ob Savi. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
15. Končne določbe
Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.
Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 1.2.2022.